۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

اخبار روز دوشنبه 21/10/88

1. شش تن از نمایندگان باشگاه دانشجویان دانشگاه صدرا ظرف روز گذشته، نامه ها و درخواست های دانشجویی دانشجویان باشگاه و دانشگاه را به بخش های مربوطه در وزارت علوم تحویل دادند. باید اذعان داشت که این بسته ها به ترتیب به بخش های و مسئولان ذیل واصل شده است:

1. مسئول دفتر امور محرمانه وزیر جناب آقای روزبه

2. مدیریت محترم امور موسسات آموزشی غیر انتفاعی و غیر دولتی جناب آقای دکتر نادری

3. دایره بررسی شکایات، بخش رسیدگی به پرونده شکایات دانشگاه صدرا، جناب آقای موسوی

2. نمایندگان باشگاه دانشجویان صدرا طی دیدارهای حاصله با مسئولان درگیر در ماجرای شکایات دانشگاه صدرا، جهت رایزنی و انتقال درخواست های عمومی و کلی دانشجویان باشگاه و دانشگاه، جلسات و نشست هایی را برگزار نمودند که اخبار مهم حاصل از این جلسات هریک در موقع مقتضی به سمع و نظر دانشجویان خواهد رسید.

3. در اقدامی مشکوک، عجیب و بی سابقه، طی تصمیمی از جانب ریاست،مسئولان و مدیران دانشگاه، بخشی از کلاسهای دانشگاه صدرا از هفته جاری تا هنگام شروع امتحانات (بدون هیچ اعلان قبلی عمومی)، رسماً تعطیل اعلام شده است.

با کمال تأسف باید بیان کرد که بسیاری از دانشجویان که از راه های دور و نزدیک وقت خود را صرف کرده و برای تشکیل کلاسهای خود در دانشگاه حضور پیدا کرده بودند، دچار سرگردانی گشته و با تلف شدن چند ساعت از وقتشان به منازل خود بازگشتند.

گفتنی است که در اقدامی مشکوک و عجیب تر توسط دانشگاه، شروع ترم آتی از ابتدای اسفندماه سال جاری خواهد بود.

4. پس از اقدامات بی سابقه و شتاب زده ای که هر روز گوشه و کنار دانشگاه صدرا دیده می شود، در اقدام جالب دیگری بین دانشجویان ترم بالای انتقال توزیع رضایت نامه ای توسط دانشگاه توزیع شده است. در این رضایت نامه آمده است چنانچه دانشگاه در ترم آینده نتواند واحدهای این دانشجویان را ارائه دهد؛ تمام مسئولیت این واقعه از دانشگاه سلب و بر عهده خود دانشجو خواهد بود !

به نظر می رسد عده ای در دانشگاه با انجام این گونه رفتار ها از روی دستپاچگی قصد دارند هیجانات منفی و کاذبی را به دانشجویانی که این امتحانات برایشان از حساسیت بالاتری برخوردار است تزریق نمایند.

5. مسئول دفتر امور محرمانه وزیر علوم آقای روزبه در دیدار با نمایندگان باشگاه دانشجویان دانشگاه صدرا پس از دریافت نامه محرمانه باشگاه خطاب به وزیر، در مورد شایعه حمایت پشت پرده آقای دکتر دانشجو وزیر علوم از آقای اکبریان، اظهار داشت: آقای دانشجو با برادر خود هم شوخی ندارند و اگر عزیز ترین کس خود را نالایق تشخیص دهند، برای برکناری او اقدام خواهند کرد. اما موضوع شکایات دانشگاه صدرا از بی کفایتی مدیران طی یک سال و نیم گذشته، چون دارای پیچیدگیهای فراوانی است؛ روند انجام تغییرات به نفع دانشجویان را کند می کند.

ایشان در ادامه افزودند که این شکایات به قدری متعدد و زیاد است که خیال همه دانشجویان را از بابت انجام هر چه سریعتر این تغییرات راحت می کند.

آقای روزبه اطمینان دادند که این نامه در اسرع وقت به ملاحظه وزیر علوم خواهد رسید.

6. جمعی از نمایندگاه باشگاه در ادامه روند پیگیری های مطالبات دانشجویان، امروز با عوامل و مسئولان مربوطه دیگری که در این امر دخالت دارند، دیدار و گفتگو خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر