۱۳۸۸ اسفند ۲۱, جمعه

اخبار جمعه 21 اسفند 88-بخش اول


1.     طبق خبر قطعی از جانب وزارت علوم و اعضای کمیسیون ماده 9 آن وزارتخانه که مسئول حل و فصل مشکلات دانشجویان دانشگاه صدرا می باشند، بالاخره پس از مدتها کشمکش و اعمال رفتارهای غیراخلاقی، آقای اکبریان ریاست معزول دانشگاه صدرا که حدود دوماه با استفاده از روابط پنهان خود در بعضی ارگان ها توانسته بود فرایند تغییر ریاست را دچار کندی کند، از این سمت ناحق عزل شده و از سوی دیگر طی چند روز آتی ریاست جدید دانشگاه معرفی خواهد شد.
2.    خبر عزل نهایی اکبریان، روز چهارشنبه گذشته به باشگاه دانشجویان مخابره شد که به علت رسیدن قراین مطمئنه برای آن، این خبر را با دو روز تأخیر به شما دانشجویان عزیز اعلام می کنیم.
3.   روز چهارشنبه، آقای دکتر نادری دبیر کمیسیون ماده 9 وزارت علوم طی دیداری کوتاه با یکی از نمایندگان باشگاه دانشجویان دانشگاه صدرا صحت این خبر را تأیید کردند.
4.   طی دیداری کوتاه توسط نماینده باشگاه دانشجویان دانشگاه صدرا با معاونت آموزشی وزارت علوم و معاون آقای نادری منش، آقای عبداللهی، ضمن تأیید خبر فوق اعلام کردند: معرفی ریاست جدید صدرا طی روزهای آینده انجام خواهد شد و احتمالی هم مبنی بر انجام این معارفه بعد از تعطیلات سال نو وجود دارد. چیزی که مشخص است آن است که این اتفاق بالاخره افتاده است.
آقای عبداللهی در گفتاری جالب توجه اعلام کرده اند: پیش بینی ها و قضاوت های دانشجویان صدرا در مورد حمایت ضمنی بعضی افراد معلوم الحال از اکبریان طی دوماهه گذشته در وزارت علوم، بی پایه و اساس بوده است. نکته جالب دیگر این است که علیرغم این ادعا، ایشان از اعلام نام ریاست جدید دانشگاه طفره رفته اند و تا مشخص شدن روز معارفه رییس جدید، اعلام رسمی نام ریاست جدید را به عقب انداخته اند!
گفتنی است، آقای عبداللهی از معدود افرادی در وزارت علوم است که  طی این دوماه  با روی بسیار بازی با نمایندگان  باشگاه برخورد داشته است.
داغ کن - کلوب دات کام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر